
Kai prieš 40 metų kovo 15-ąją buvo pirmą kartą paminėta Pasaulinė vartotojų teisių diena, apie prekybą internete, ypač socialiniuose tinkluose, niekas negalvojo. Nors bėgant metams pardavimo būdai pasikeitė, vartotojų teisė į informaciją išliko aktuali.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) prižiūri, kaip verslininkai laikosi reikalavimų teikti vartotojams aiškią, tikslią ir neklaidinančią informaciją. Vartotojams taip pat reikia nepamiršti pareigos atidžiai skaityti informaciją, o perkant internetu – pasitikrinti, paieškoti atsiliepimų apie pardavėją, taip pat protingai vertinti reklamą.
Apie reklamos žymėjimą, reikalavimus jai VVTAT yra parengusi nuomonės formuotojams virtinę rekomendacijų. Primename kai kurias svarbiausias gaires, kurių turėtų laikytis nuomonės formuotojai, kad tinkamai informuotų savo sekėjus – vartotojus:
- Gairės apie reklamos žymėjimą socialinėje erdvėje
- Sveikatos priežiūros paslaugų ir medicinos priemonių reklama
- Eterinių aliejų reklama
- CBD produktų reklama
- Kosmetikos gaminių reklama
Šaltinis: VVTAT
Susijusios naujienos
Pavasariniams gaisrams užkardyti – prevenciniai miškininkų reidai
Žinomi žmonės jungiasi prie kilnios labdaros iniciatyvos
Fiksuojamas rekordinis atsinaujinančios energijos išteklių projektų vystytojų aktyvumas
Taip pat skaitykite
Aktualijos
Verslas
Laisvalaikis
Teisė
Mokslas
Gyvenimo būdas