ltnews.lt

Lietuvos naujienos iš pirmų lūpų

2022:12:05 10:40

VMI: jau galima teikti paraiškas dėl mokestinės pagalbos priemonių taikymo

Finansinių sunkumų dėl energetinės krizės turintys mokesčių mokėtojai – įmonės ir individualią veiklą vykdantys gyventojai, kurie atitinka nustatytus kriterijus, jau gali kreiptis dėl mokestinės pagalbos priemonių taikymo. Informacija apie tai, kokius kriterijus būtina atitikti, skelbiama VMI svetainėje.  Paraiškos priimamos iki 2023 m. vasario 28 d. per Mano VMI (Paslaugos -> Kitos paslaugos).

 

„Mokesčių mokėtojams, kurie atitinka nustatytus kriterijus ir kurių paraiškos bus tenkinamos, iki 2023 m. balandžio 30 d. nebus vykdomas mokestinės nepriemokos, susidariusios nuo 2022 m. spalio 7 d. iki 2023 m. balandžio 30 d., išieškojimas, taip pat šį laikotarpį nebus skaičiuojami delspinigiai, be to, netaikomos palūkanos, jei bus pateikiamas prašymas iki 2023 m. balandžio 30 d. sudaryti mokestinės paskolos sutartį (MPS) ir ji bus sudaroma iki 2023 m. rugpjūčio 31 d.“, – sako VMI Nepriemokų administravimo departamento direktorė Džiuginta Balčiūnienė, pažymėdama, kad mokesčių mokėtojui pateikus paraišką dėl mokestinės pagalbos priemonių taikymo jos vertinimo metu minėtai nepriemokai išieškojimas taip pat nebus vykdomas.

 

Apie VMI priimtą sprendimą dėl paraiškos tenkinimo / netenkinimo mokesčių mokėtojai bus asmeniškai informuojami per Mano VMI.

 

„Mokesčių mokėtojai, kurių paraiškos bus tenkinamos, mokestinę nepriemoką, kuri susidarė nuo 2022 m. spalio 7 d. iki 2023 m. balandžio 30 d., nepradedant išieškojimo veiksmų, galės sumokėti iki 2023 m. balandžio 30 d. Jie taip pat galės kreiptis iki 2023 m. balandžio 30 d. sudaryti MPS be palūkanų. Sudarius MPS nepriemoka turės būti sumokama sutartyje nustatytais terminais be palūkanų, bet ne vėliau kaip iki 2024 m. gruodžio 31 d.“, – sako D. Balčiūnienė.

 

Konsultacijos mokestinės pagalbos priemonių taikymo klausimais teikiamos telefonu 1882 (+370 5 260 5060), spauskite „5“. Nuotolinės paslaugos – 8 5 2191 777. Paslaugos ir konsultacijos klientų aptarnavimo padaliniuose ­–  su išankstine rezervacija. Daugiau informacijos apie MPS sudarymą skelbiama VMI svetainėje.

 


Šaltinis: VMI