ltnews.lt

Lietuvos naujienos iš pirmų lūpų

2020:08:06 9:35

Karantinas padiktavo pokyčių: „Tiketa“ pristatė naujų paslaugų ir plečia veiklą

Pramogų sektorius 2020-uosius pasitiko pakiliai: buvo prognozuojami vieni geriausių metų, tačiau COVID-19 ir jį sekęs karantinas bent porai mėnesių renginių rinką visiškai sustabdė. Sudėtinga situacija privertė koreguoti prognozes ir ieškoti naujų sprendimų. Prieš porą mėnesių bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ pristatė renginių vaizdo įrašų ir gyvų transliacijų paslaugas, o nuo šios savaitės į savo siūlomų pramogų krepšelį įtraukė ir platesnį jų asortimentą.

Prognozavome, kad šie metai bus vieni geriausių mūsų veikos istorijoje, kuri trunka jau 16-us metus. Metų pradžia, t. y. pirmieji du šių metų mėnesiai, buvo daug žadanti. Deja, nerimą keliančius ženklus pajutome jau kovo pirmosiomis dienomis, kuomet prekyba bilietais į renginius stipriai sumažėjo, nors renginių draudimas dar nebuvo paskelbtas, – metų pradžią apžvelgia „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis ir džiaugiasi, kad dar prieš karantiną išplėtė IT skyrių, kas leido padėti pamatus greitam ir lengvam įmonės turinio valdymo sistemos atnaujinimui bei produktų sukūrimui net ir stipriai apribojus veiklą.

Siekdama sušvelninti COVID-19 padarinius, „Tiketa“ skelbia plečianti veiklą, o jos krepšelyje atsiranda platesnis pramogų asortimentas. Nuo šiol bendrovės platformose galima įsigyti ne tik bilietų į renginius, bet ir kuponų pasinaudoti kitomis laisvalaikio pramogomis, tokiomis kaip SPA paslaugos, degustacijos, žaidimų ir pabėgimų kambariai, nuotykių parkai, fotosesijos, driftai ir kt.

Žengiame į kiek kitokį sektorių, tačiau jaučiamės stiprūs. Rinkos panašios, pirkėjas – taip pat. Esame sukaupę didžiulę patirtį. Negana to, turime patogius įrankius, platformas, kuriomis naudotis yra įpratę šalies renginių lankytojai. Mūsų statistika rodo, kad bent kartą per metus www.tiketa.lt apsilanko didžioji dalis suaugusių Lietuvos gyventojų ir emigravusių tautiečių. Esame gerai pažįstami ir vertinami rinkoje, siūlome geriausias komercines sąlygas. Be to, pramogų teikėjai pastaruoju metu susidūrė su sunkumais, kaip parduoti savo paslaugas, todėl vos prabilę apie plėtrą sulaukėme didžiulio jų susidomėjimo“, – sako A. Žiauberis.

Kiek anksčiau „Tiketa“ pristatė naujieną Lietuvoje – „Online renginių“ ir „Live renginių“ transliavimo paslaugas. Bendrovė žiūrovams jau pasiūlė daugiau nei 70 skirtingų renginių vaizdo įrašų transliacijų. Internetu transliuojami renginiai neprilygsta gyvam pasirodymui, tačiau jie leidžia žiūrovams pamatyti renginį, kad ir kur jie būtų, o organizatoriams suteikia galimybę uždirbti papildomai.

Internetu transliuojamų renginių perspektyvą matėme ir matome iki šiol. Karantinas tik paspartino mūsų veiksmus ir buvo postūmis šią paslaugą pasiūlyti greičiau. Manau, kad jau netolimoje ateityje daugelis renginių bus ne tik rodomi gyvai, bet ir transliuojami internetu – tiesiogiai ar netiesiogiai. Tai atvers naujas galimybes rinkai. Renginį, kuris vyksta kelių šimtų vietų salėje, galės pamatyti tūkstančiai žiūrovų, be to, dideli atstumai nebebus kliūtis. Labai rimtai žiūriu į tiesiogines renginių transliacijas, kurios gali būti ypač aktualios rudenį, jei dar galios ribojimai žiūrovų skaičiui renginiuose, – svarsto „Tiketa“ vadovas.

Paskelbus karantiną, pirmosiomis kovo savaitėmis, UAB „Tiketa“ dienos apyvartos krito 30 kartų. Balandį rinka atsigavinėjo nedrąsiai, nors žmonės, sulaukę šiek tiek aiškumo dėl perkeltų renginių, pradėjo pirkti bilietus į ateities renginius. Gegužę ir birželį augimas buvo spartesnis, tačiau vis dar neprilygsta rezultatams tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Nors rinkai pasiūlėme naujų sprendimų, akivaizdu, kad kol nebus leisti didieji renginiai lauke ir arenose, mūsų sektorius planuotų aukštumų nepasieks“, – įsitikinęs A. Žiauberis.

2019 m. „Tiketa“ pardavė beveik milijoną bilietų į daugiau nei 9 tūkst. renginių. Bendrovės apyvarta siekė beveik 18 mln. eurų.