ltnews.lt

Lietuvos naujienos iš pirmų lūpų

2020:08:05 9:47

Pasirašytos pirmosios priemonės „Turizmo inovacijos“ sutartys

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) pasirašė pirmąsias sutartis pagal Ekonomikos ir inovacijų ministerijos priemonę „Turizmo inovacijos“. Ši priemonė paskelbta karantino metu siekiant padėti vienam labiausiai nukentėjusių sektorių – turizmui, kuris turėtų persiorientuoti į inovatyvias veiklas ir taip prisitaikyti prie COVID-19 sukeltų aplinkybių.

Pirmoji sutartis jau pasirašyta su UAB „Pilni lagaminai“, kuri organizuoja privačius, grupinius ir teminius turus po Baltijos valstybes ir žinoma kaip „Travel Addicts Club“. Įmonei skirtas 35 tūkst. eurų finansavimas sukurti naują ir inovatyvią paslaugą „Self-guided Walking“.

UAB „Pilni lagaminai“ kurs naujus keliavimo po Lietuvą būdus ir turus svečiams iš užsienio. Tai bus inovatyvaus turizmo paslauga, sukurta pagal naujas pasaulines turizmo tendencijas. Planuojama, kad sukurta novatoriška kelionių užsakymo „nuo-iki“ infrastruktūra supaprastins šį procesą – perkant kelionės paketą bus užtikrinamas minimalus kontaktas su turo lyderiu.  Patobulinta paslauga padės įmonei tapti patrauklesne ir konkurencingesne organizacija atvykstamojo turizmo rinkoje ir lanksčiai prisitaikyti prie klientų poreikių.

Į inovatyvias veiklas orientuota „Turizmo inovacijų“ priemonė per mėnesį sulaukė 325 paraiškų, o pagal jas prašomų finansuoti išlaidų suma jau viršijo numatytą biudžetą – 6 mln. eurų. MITA greičiau nei per mėnesį įvertino dalį gautų paraiškų ir jau pasirašomos pirmosios keturios sutartys su jau minėta UAB „Pilni lagaminai“ bei VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru, UAB „Upa MCT“ ir UAB „Dovilta“.

„Džiaugiamės, kad priemonė sulaukė tokio didelio turizmo veikla užsiimančių įmonių susidomėjimo. Dedame pastangas, kad paraiškos būtų vertinamos greitai ir operatyviai, o skiriamas finansavimas kaip galima greičiau padėtų įsidiegti inovatyvius sprendimus taip padidinant turizmo sektoriaus įmonių konkurencingumą  bei sušvelninant joms COVID-19 pasekmes“, – teigia MITA l.e.p direktorius Gintas Kimtys.

VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras tobulins svetainę inovatyviomis priemonėmis, kurios didins vartotojų įsitraukimą ir pridėtinė vertę. Į sistemą numatoma integruoti pokalbių robotus, kurie atsakys lankytojams į rūpimus klausimus. Planuojamos video ekskursijos bei prekių ir paslaugų pardavimo platforma.

UAB „Upa MCT“ kurs viešbučio integruotą savarankiško įregistravimo  sistemą – svečio savitarnos terminalą. Bus sukurtas savitarnos terminalas, kuris leis sutaupyti kaštus, mažinti fizinių asmenų kontaktą perkeliant paslaugas į elektroninę erdvę.

UAB „Dovilta“ tobulins ir diegs išvykstamojo turizmo inovacijas, automatizuos procesus. Bus patobulinta rezervacijų sistema, kuri leis klientams paprastai be jokių žinių apie geografiją ar planavimo įgūdžių susiplanuoti kelionę greičiau nei buvo siūloma iki šiol Lietuvos turizmo rinkoje

Didžioji dalis įmonių, prašančių finansavimo, planuoja kurti ir tobulinti turizmo paslaugas – diegti naujas inovatyvias informacines sistemas, kelionių rezervacijų programas, nuotolinį teikiamų paslaugų pristatymą, vartotojų pasiūlymų automatinį generavimą. Taip pat nemažai pareiškėjų ketina kurti įvairius virtualius savo paslaugų pristatymus bei vaizdo turus. Norėdamos pritraukti daugiau klientų turizmo paslaugas teikiančios bendrovės ketina įsigyti ir reklamos paslaugas „Google“, „Facebook“, „Instagram“ platformose.


Šaltinis: MITA