/Būkite budrūs – įspėjimas dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt

Būkite budrūs – įspėjimas dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt

Pastarosiomis dienomis Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukia nemažai vartotojų pasiteiravimų ir skundų dėl MB Sakalo grupė valdomoje internetinėje parduotuvėje www.todo.lt užsakytų, tačiau nepristatytų prekių. Vartotojai informuoja užsisakę neretai brangių elektrotechnikos prekių (išmaniųjų telefonų, televizorių, belaidžių pakrovėjų ir kt.), tačiau taip jų ir nesulaukę. Internetinės parduotuvės tinklalapis šiuo metu neveikia.

Kaip VVTAT informavo įmonės atstovas, įmonė susiduria su finansiniais sunkumais, tačiau kol kas oficialių duomenų apie pradėtą bankroto procedūrą Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos tinklalapyje neskelbiama.

Atsižvelgiant į tai, prekių negavę vartotojai dėl savo teisių ir interesų gynimo turi teisę kreiptis į VVTAT.

Primename, kad vartotojas, kurio teisės buvo pažeistos, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ir nurodyti savo reikalavimą. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Jei pardavėjas atsisako tenkinti vartotojo reikalavimą arba nepateikia motyvuoto atsakymo per nustatytą terminą, vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka, pateikdamas Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatytus reikalavimus atitinkantį prašymą, t. y. pateikdamas kreipimosi į pardavėją kopiją, pardavėjo atsakymo kopiją (jei buvo gautas atsakymas), pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančio dokumento kopiją ir pan. Daugiau informacijos apie prašymo pateikimo tvarką: http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431


Šaltinis: VVTAT