/Svarbi informacija Lietuvos vartotojams dėl skundų, susijusių su Jungtine Karalyste, nagrinėjimo

Svarbi informacija Lietuvos vartotojams dėl skundų, susijusių su Jungtine Karalyste, nagrinėjimo

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) informuoja, kad atsižvelgiant į „Brexit“ situaciją ir suderinus su Europos vartotojų centru Jungtinėje Karalystėje, sustabdomas naujų vartotojų skundų, kai pardavėjas ar paslaugos teikėjas registruotas Jungtinėje Karalystėje, priėmimas. Iki š. m. spalio mėnesio pateikti vartotojų skundai bus toliau nagrinėjami įprasta tvarka. Daugiau informacijos dėl tolimesnio Europos vartotojų centro Jungtinėje Karalystėje likimo bus žinoma po 2019 m. spalio 31 d.

Europos vartotojų centras Lietuvoje veikia nuo 2005 m. Jis priklauso Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklui (ECC-Net), kuris jungia centrus, įsikūrusius 28 Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ir Islandijoje. Centro misija – padėti spręsti problemas, kilusias Lietuvos vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Europos Sąjungos valstybėse narėse, Norvegijoje ar Islandijoje bei šių valstybių vartotojams, įsigijusiems nekokybišką prekę ar paslaugą Lietuvoje. Centro paslaugos vartotojams – nemokamos.

Daugiau informacijos Europos vartotojų centro Lietuvoje svetainėje: http://www.ecc.lt


Šaltinis: VVTAT